Arkadaşlar günaydın, dün geceden beri göğüslerim çok kaşınıyor sabah bi baktım 2 Göğsüm de çatır çatır çatlamış 1 2 damar şeklinde de değil her tarafından 😭 lierac sürüyorum, badem yağı, dalin bebek yagi vs yani elime hangisi geçerse onu sürüyordum ama böyle oldu varmı başka bisey kullanan ya dehşet kaşınıyor 😭😭