Senmerve bu çok keskin bir düşünce ve dediğiniz olay hastaneden hastaneye değişir. Ankara Zübeyde Hanım Devlet Hastanesi’nden genelde anneler şikayetçi mesela ki hastane özellikle doğum hastanesi. Ben özele gidiyorum doktorumun asla para takıntısı yok, anlaşma sayısından daha fazla muayene ediyor mesela. Hastanenin yenidoğan yoğun bakımı da var. Devlette de çok iyi doktorlar ve şartlar olabiliyor özelde de. Her ikisinde de çalışan doktor vicdanlı olsun önemli olan o.