hilal-a benim hep dusuk en yüksek 11 6 oldu su zamana kadar aç değilim yedim de 27+1 oldum arada bas donmem oluyordu uyku bastırıyor 4 saate yakın telefon falan hiç birsey duymadan uyuyordum zar zor kendime geliyordum o zaman hiç bakmadım şimdi aynı olunca ölçtüm hala aynı şekilde ayağa kalksam düşerim diye kalkmıyırum şekerli birseye attım ağzıma şimdi inşallah düzelir