Aysenur96 Kızlar uykuya dalamıyorum çok uykum olduğu halde aynı durumu yaşayan var mı yatınca kalkmak ıstıyorum yatamıyorum daha uyuyamadım
Twinsmom35 Aysenur96 Bende aynı durumdayım. 2 de yattim bölük pörçük su saati ettim. Ve gebeliğinin basından beri nerdeyse böyleyim. Uyuyabilsen hamislere özenerek geçiriyorum gunlerimi🤗😴
halitefe Aysenur96 ahh en berbat duruö heralde ama yalnız değilsin bak bir ara dalmıştım zınk diye uyandım iki saat önce uykum var ama dalamıyorum yeniden bebeğin ilk dönemlerine hazırlıyor Allah bizi heralde 😁😁😅
basakoglan123 Yalnız değilsin canım Allah yardımcın olsun uykusuzluğa kendimizi şimdiden alıştırıyoruz
Aysenur96 basakoglan123 çok zor uykum var yatağa yattığım gibi kalkmak ıstıyorum oturarak uyuyorum olduğu kadar
Aysenur96 Twinsmom35 ıykusuzluk çok zor gün aydınlanınca da uykum gelıyor gunduz uyumak ıstıyorum 😂 cok degısık
Twinsmom35 Aysenur96 Ben gündüzde çok az uyuyabiliyorum. En fazla yarim saat. Keşke gündüz uyuyabilsem onada raziyim. Sabretcez artık yapicak pek bisey yok. Sağ sağlım zamanında doğsunlar evlatlarımız inşallah.. Başka birşey istemem.
Senmerve Eşimi işw göderdikten sonra oğlumun yaına yatmıştım lötü rğya gördğm uyuyamadım bidaha şimdide mide bulantısıyla uğrasıyorum bi yandan 1 yaşındaki ğlumla ilgilenmeye çalışıyorum