alpbuket Kızlar, sezeryan sonrası gaz sıkıntısı oluştu bende bunun için ne tavsiye edersiniz. Bir de çabucak toparlanmak için neler yapılmalı?
Aygul01 alpbuket kayısı hoşafı yiyin gaz için birebir. Çabuk toparlanmak için bol bol hareket etmeniz gerekiyor eğilirken kalkarken dikkat edin ama bol bol yürüyün ben üçüncü gün evimi temizledim ama ben kalkmaya yürümeye çok gayret etmiştim. Geçmiş olsun 🌺
hilal-a enise2017 ya bişey sorabilir miyim belki çok saçma gelecek ama hiç bilgim yok spinal ile epidural farklı şeyler mi nette de baktım çok bir şey bulamadım
enise2017 alpbuket bende olacağım da antikor testi yapıyorlar mı? Birde gaz sorunu için kimyon çayı tavsiye ediyorlar
Selinbam hilal-a hangsi emin değilim ama sanırım epiduralde bel omurunuza iğne vurup uyuşturuyorlar spinalde ise oraya katater takılıyor gene iğne ama onu orda bırakıp gerekrse dozu ayarlayıp gene uyuşturucu veriyorlar ikiside aynı mantık
mmek_2014 hilal-a spinalde sadece belden igne vurup uyuşturuyorlar. Epiduralde igneyle birlikte belinize bir katater takılıyor ameliyattan sonra kalçadan veya bacaktan agrı kesici ilaç veriyorlar o kataterle. Böylece agrılarınız hafifliyor
mmek_2014 Gaz için kayısı hoşafı için ve bol bol su için. Toparlanmak için de bol bol yürüyün. Hareketsiz kaldıkça daha çok agrınız olur. Agrım var diyip yatmayın sakın. Kendinizi yormadan yavaş yavaş yürüyün hep.
mmek_2014 alpbuket ben 2 defa sezaryan oldum ikiside de 10 gün sonra kullanmaya başladım. Önce doktoruma danıştım tabi. Dikişlerimde sorun yoktu kendini iyi hissediyorsan kullanabilirsin demişti.
mmek_2014 hilal-a spinal+epidural yapıyor artık çogu doktor. Benim de öyle olmuştu. Sadece ilk gün hafif agrım olmuştu sonrasında çok rahattım