Kızlar hayırlı sabahlar, 38+6 haftalık gebeyim dün çatı muayenesi oldum 1 cm açıklık vardı. Çatı muayenesinden sonra işlerim var diye baya bi yürüdüm ve ağrılarım başladı ama bütün vücudum ağrıyordu. Gece saat 2 buçukta sancıyla uyandım 10 dk bir gelen bi sancıydı, bu saate kadar da sancılarım düzenli şekilde devam ediyor 5dk bir 3 dk bir şeklinde, acı eşiğim yüksek sanırım dayanabiliyorum. Sizce doğum bu kadar hızlı ilerlemiş olabilir mi ne yapsam hastaneye gitsem mi? Bu arada ilk gebeliğim