Sevilay_47 Emoztrk kacıncı haftasınz yapmanız uygun mu canım doktorunuz mu önerdi ben henüz gitmediğim için soramadım
Emoztrk Sevilay_47 22+2 yim doktoruma sormadım kendim başladım öyle çok zorlayacak egzersizler değil zaten yürüyüş yapıyormuşsunuz gibi