Snmlhn0 doktorunuz öneriyorsa yaptırın. Ben yaptırdım test sonuçlarım kötü çıktı down sendromu riski yüksek çıktı. Amniyosentez yaptırın dediler. Amniyosentez için randevuydu sonuçları beklemekti derken 1 buçuk ay süre geçti. Tabi bir asır gibi geldi bize. Sonuçlar temiz çıktı ama perinatolog uzmanı da ikili tarama testlerinin %15 yanılma payı var demişti. Ben ikili tarama testi yaptırdığım için pişman olmuştum açıkçası