Nese-baby Öncelikle iyi geceler. Sezaryan ile doğum yaptım öğlen 2 de hala gazım gelmedi tavsiyeniz var mı ?
burcuhazal Nese-baby sakız çiğne canım arkadaşm doğum yaptı daha ayağa kalkmadn sakızla çıkardı gazıjı
Zeynepreyyan Bol bol kayısı suyu iç bol su iç. Ben 11 de sezeryana girdim akşam 6 da gaz çıkarmaya başlamıştım