Celiklibusee 8haftalık hamileyim, daha önce çook nadir (çocukluğumda)çıkan aftlar çıkmaya başladı. Hormonsal bişey midir? Yaşayan var mı acabaa😔
uykusuzbirben Celiklibusee bağışıklk sistemin çöktüğü için olmuştur büyük ihtimalle buda normal gebeliğin ilk aylarında. Bendede bağışıklık zayıfladığı için 3 ay boyunca uçuk çıktı durdu sürekli. Ama düzenli Bi şeklde yemeye başlayınca vitaminleri alınca vücut direnç topladığı için geçiyo cnm merak etme
Nslhnkr Celiklibusee vitaminle alakalı diye biliyorum aft çıkması tuz bas canım o mikrobunu alıyo. Yakar sadece
evaburak95 Ben aşırı kusma yaşadığım için stresten oluyor ama sürekli yaşadığım bişeydi gebelikten önce de , kenecort krem canım akşam yatarken sür aftın üzerine o yapıştırıcı gibi yapışıyor zaten yaraya 1 ,2 güne geciyor zaten
Tahaninannesii evaburak95 @Celiklibusee kenacort kullanamaz gebelikte. Doğal dut şurubu oluyor eczanelerde onlardan kullanabilirsiniz
Canan123 Ay ben de yeni hamile olduğumu öğrendim ve öğrendiğimde de ağzımda 2 yara vardı ertesi gün 3. çıktı, ben de gebeliğe yordum olabiliyormuş