ezgikartal Yapilabilcek herseyi yaptim ignenin 11 gunu bitti. kullanan varsa (zamanli iliski ile) biz elimizden geleni yaptik gerisi allahin ve vucudumuzun yapacaklari. Umitsiz olmayalim dua edelim bol bol
2015seis Bende oyle oldum canim klomen kullandim bitince catlatma ignesi sonra iliski ama illa 36 saat sonra olmaz sürekli iliski olmasi lazim garanti olsun diye cok sukur oldu rabbim nasip etti
2015seis Bende oyle oldum canim klomen kullandim bitince catlatma ignesi sonra iliski ama illa 36 saat sonra olmaz sürekli iliski olmasi lazim garanti olsun diye cok sukur oldu rabbim nasip etti
Hatice-31 Bende gonalf kullandım bu ay Perşembe günü çatlatma iğnesini yaptım inşallah bu ay güzel haberler alırız 🙏🏻🙏🏻