Sen1meleksin ben oldum. Dün doğum yaptım. 10 gün önce olmuştum. Bebeğin alt yollara baskı yapmasından dolayı oluyormuş. Neler çektim anlatamam. 1 hafta boyunca yattım acı çektim, genel cerrahiye gittim ilaç kullandım fayda etmedi pek. En son sirkeli suya oturdum baya fayda etti. Ama son 1 haftam zehir oldu. Doğurur doğurmaz çok şükür küçülüp serleşti şişlikler