Ekvatoral mavis24 oyy ne güzel. Bir de benim göbek çevresi yağlanmam çok. Kilo da var. En başında bir dokuz aylık gibi olduğum için ilaçlardan kaynaklı ohss gelişti sıvı vs alındı. Bana karın duvarın o yğzden geç algılıyor olabilir dediler ama tabi bunu diyrn doktor değil 😅
mavis24 Ekvatoral 😂😂😂😂 bende baya zayıftım zaten hayatımda hiç göbeğimin çıktığını görmedim hamileyim yine cıkmıyo kendim anca farkedebilirim dediğin gibi yağ dokusu fazla olunca hissetmek zor olabilir iyi olsunlarda gerisi önemli değil 😂♥️
Fatos3547 Ekvatoral çikolata da yedim nafile bu gün acile gidecem devlet hastanesi olduğu için randenu bulmak imkansiz 32 haftaliğim toplasiniz 6 defa gittim hastaneye
Mirzeyeva94 19 haftalık hamileyim çox hiss etmirəm hərəkətlərini bir gün çox olur bir gün az normalmi bu görəsən . ama dün 2-3dəfə tekme gəldi elə bil yada bana öylə gəldi bilmirem ola bilərmi bu həftədə ?