Momyloading Hasyel bizde 39+6 ’yız aynen bendede hiç bir doğum emaresi yok oğlum içeride rahat galiba diyorum😊 bana da sanki hiç doğum yapmayacakmışım gibi geliyor😊
Naz3446 Hasyel bizim kızda erkenci 37 haftalığım nişanım geldi 2,5 cm açılma var doktor doğum başlamış ama sen bir hafta daha bekle dedi evinde yat dinlen dedi bekliyoruz
Momyloading Hasyel banada en son 41+ 2 ye kadar bekliyoruz doğum kendiliginden başlamazsa biz baslatiyoruz dedi,bugunde bebeğin iri olduğunu söyledi beklemek iyice stresli hale geldi benim için .. hayirlisiyla alalım yavrularimizi kucağımıza inşallah
Hasyel Momm29 karın çok yağdığı gün doğucaklar herhalde unutulmaz bir günde geldik diye hatırlatıcaklar 😁
Buseilginnn Hasyel arada gelen ama hemen giden ağrılar var bana da pazar günü Suni verecekler nasıl oalcaak bakalım 🙄