Melek_moms Merhaba kızlar 🐣 Son adet tarihininiz nedir ? Bebisinizi kaç kaftalik iken kucakliycaksiniz ? Heyecan varmı herşey tamam mı ?
Mcakir Melek_moms Nasipse benim tarihimde 1 Mart son 16💞🌸 Tam 39. Haftamda olacak sezaryen. Şuan 36+5 iz 🙏🏻🧿
CrazyMother Melek_moms banada 1 mart dediler ikizlerime kavuscsm 38 hafta olcsk ins Allah o zamana kadar bi sorun cikmazsa😍😍
Melek_moms Dilaraevn ayyy maşallah Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin meleklerini ❤️🐣 gelişimleri ne durumda tatlım kaç kilolar
Melek_moms Dilaraevn bende 36+3 um .. bebeğim zayimdir acaba 3 kilo olmus olsa keşke .. cinsiyetleri ne bebislerin
medosegemira Benim de sat 8 haziran pazartesi gün vericek doktor ben 1 mart istiyorum beklerse bebiş İnş olur 🥰