Merhaba benim de geç döllenme olduğu için 3 hafta geriden geliyordu ama çok önemli birsey değil önemli olan kese de bebeğin gözükmesi ve kalp atışı, kanamaya gelince yerleşme kanaması da olabilir diğer türlü de kanama olabilir benim leke şeklinde oluyordu 8-9 haftaya kadar yaşadım ilaç ve iğne kullandım 13 haftadayim hala kullanıyorum isterseniz başka doktora görünün ama yerleşme kanaması olma ihtimali yuksek