Merhaba kızlar şimdi size doğum hikayemi anlatacağım 16 Ocak ta çok güzel kar yağdı her yer bembeyaz di eşimle kar yağarken dışarı çıktık belki bugün gelir dedik sonra eve geldik yatmaya yakın 1 30 gibi akıntım oldu anne birşey oluyor dedim sonra suyum geldi kızlar o suyu tutamadım hiç durmadı sonra eşime hadi gidelim dedim ve o karda araba kaya kaya gittik hsataneye hemen yatısım yapıldı ve geldiler kontrol ettiler 2 cm açığım var ama bende sancı falan yok kızlar bu arada trioid hastasıyım ömür boyu ilaç kullanacam ve acligima dayanamıyorum doğum olacak diye ne su verdiler ne yemek 😂 Gelen bakıyor giden bakıyor hiç sancı yok nts de hicbirsey yok 😂 saat 11 gibi ebe geldi sana suni sancı verecez dedi ve suni sanciyi vermeye başladılar sancılar arttıkça ben açlıktan halsizlesmeye başladım ve gözüm karardı gözümü açtığımda ebeler ağzıma pamukla su sürüyordu ve ben artık dayanamıyorum beni sezeryana alın demeye başladım çok halsizdim ben nasıl doguracam diyordum sonra besin bağladılar yavaş yavaş biraz daha iyi olmaya başladım sonra ebe geldi kontrol etti açıklık artmış artık bu kızı dogurtacam ben dedi ve bır anda beni doğum pozisyonuna aldılar o kadar mutlu oldum ki artık kızıma kavusacam kaç saat oldu ya kızlar ebenin her dediğini yapın işiniz kolay olsun ve ebe bana dedi ki saçlarına dokunuyorum dedi ay çok mutlu oldum eşimde bende kel dogmusuz 😂 sürekli ebenin dediklerini yaptım son ıkınmaya doğru yine benim gözüm karardı ve gözümü bir açtım odada 10 kişi var ebe bebeğe solunum cihazını hazırlayın dedi çok korktum o an çok sonra ebe bana hadi basaracaksin dedi ve o an kızım için öyle bir ıkındım ki kızımın ağlamasını duydum Allahım bu duyguyu herkese yaşatsın karşınıza iyi doktorlar ebeler çıkarsın benim ebem çok iyiydi Allah razı olsun ondan 🙏 bu arada ben ve sen birşeyler ye kızını öyle emzir dedi 😂 kızım ben nereye geldim der gibi etrafa bakıyordu 2850 Gr 49 cm doğdu çok güzel bir duygu 😂 26 gün oldu hala dikislerim iyileşmedi bu konuda çok zorlandım .