Sanırım suni sancının en büyük handikapı saatlerce çekip açılma olmadıysa sezaryene girmek. Belki normal doğum sancısından pek bir farkı yoktur. Ben suni sancı istemediğimi söylemiştim doktora. O haftalarda doğum başlamazsa isteğe bağlı sezaryen olacağım.