Cok şükür kizlar 13. Haftam bitti ama gel gelelim acayip oldu hamileliğimin başından beri koku hassasiyeti var hersey gecti bulantı kasık agrım uyku istegi ama cok yoğun bir sekilde kusuyorum hiçbirşeyin kokusunu istemiyorum göğüs uçlarıma dokunamıyorum bile halsizlik deseniz kafam kalkmiyor sanki bam baska bir dönemdeyim sizde böyle misniz