Dogann yoğurt yiyebiliyorsan makarnalı yoğurt , yoğurt çorbası yapıyorum ben iyi geliyor içimi açıyor
et , tavuk, balık yiyemediğim için baklagillerden almaya çalışıyorum mesela kuru fasulyeden , yeşil mercimek ve erişteden salata yapıyorum çünkü soğan ve salça kokusuna dayanamıyorum sabah kahvaltısına çavdar ekmeğine kaşarlı tost yapıyorum ceviz yiyorum yumurta çok kötü kokuyor Menemen yapıyorum kokusunu alıyor o şekilde tüketiyorum . meyveyle aram iyi çok şükür öğünlerde çiğ kuruyemiş ve meyve yiyorum bu şekilde atlatmaya çalışıyorum eğer yiyemediğin ürünlerin yerine protein vs takviye edemiyorsan doktorunla görüş bence canım zaten ilk 3 ay bizim depolarımızdan gidiyor inşallah atlatırsın sende bir an önce