Meriiii9 Daha once dogum yapmıs olanlar catlaklar dogumdan sonra geciyor mu karın toplanıyor mu yani tabiki beyaz iz kalır ama toparlanır mı yani 34. Haftdayım lierac hındıstan cevizi yagı kullandım gunde 2 defa ama yine catladı gordukce uzuluyorum😔
Kubragn Meriiii9 bende ne yaptıysam fayda etmedi çatladı ve feci kaşınıyor kendimi zor tutuyorum kaşımamak için seninde öylemi
Sineemm Meriiii9 benim ilk gebeliğin de sadece belimde iki çatlak vardı beyazladi küçüldü ama bu gebelikte karnım çok çatladı göbek ister istemez biraz sarkık kalıyor düzeldi karın sıkılaştırıcı hareketler yapmak iyi gelir diye düşünüyorum tiktokta gördüğüm karın sikilastirici videolarını beğenip kaydediyorum doğumdan sonra yapmak için 😂
Buketkucuk Meriiii9 geçeceğini düşünmüyorum canım benimde çok fazla çatlağım var ama pek sorun etmiyorum her güzelliğin bir kusuru olacak elbette🙈 Beyaz iz kalır muhtemelen
Kumsallina Meriiii9 son 2 hafta kala birden catladi karnim hic bise kulanmdm malesef gecmiyo sade beyaz beyaz inceliyo
Meriiii9 Kubragn Benimde kasınıyor ama kasımamak için ugrasıyorum kasındıgı an krem suruyorum daha kotu olmasın diye acaba yontemi yokmu bunun dogumdan sonra azaltmak için
Meriiii9 Sineemm Bide karın siyahlasıyormus dogum dan sonra Bi sure sizde oldu mu geciyor mu o sonradan
Sineemm Meriiii9 valla öyle bişey duymadım olmadida etrafında iki tane taze anne var onlardada öyle bişey söz konusu değil sadece çatlakların rengi biraz geç beyazliyor o kadar 1 seneyi buluyir hemen hemen
123ik123 Meriiii9 catlak tedavisi icin lazerler var güzellik merkezlerinde istanbulda yasıyorsanız özge özeli tavsiye ederim tanıdıgım cok memnun kaldı resmen yok oldu catlakları benimde 35 haftada catladı ne kullandıysam fayda etmedi dogumdan sonra istedigim kiloya düştükten sonra bi çatlak tedavisi yaptırmayı düsünüyorum
beyzafatih Meriiii9 ben tam kadınlarımın üzeri yeni çatlamaya başladı 3. Aydan beri krem kullanıyordum yeni yeni çatlıyor hiç sevmedim ama yapacak birşey yok her güzellerinin bir kusuru var diyip üzmüyorum kendimi ki şuanda 36+3 olduk inşallah daha ilerlemez