busbusbus10 Kızlar sezeryan oldum çarşamba günü bugün yaramda morarma var hemşire bi tanıdığımız farketti eczaneden batikon alıp sürdü ağrım çok var bu yüzden olabilir mi yaşayan var mı ?
Mcakir busbusbus10 canım bilgim yok üstte kalsın diye yazıyorum. Zorladınız mı yarayı hiç? Çok kötüyse bi acile gidin 😞
Happycik busbusbus10 enfeksiyon büyük ihtimalle zonglama yapar. Bence doktora gidin. Duruma göre antibiyotik verebiliyorlar. Emzirirken verilir mi bilmiyorum tabi gitmezseniz bile arayın doktorunuzu.