Busraozbasi 2 cm açıklıkla yatışım yapıldı sancım var diye . Açılma ilerlesin diye suni verdiler 7-8 saat suninin ardından dayanamadım artık epidural istedim hatla açıklık 2 cm . Her gelen farklı birşey söyledi yok epidural baştan yapılıyormuş geç kalmışım başka ebe hemşire geldi oda diyor ki açılman az . İlerleyince epidural oluyor . Bir başkasında gece epidural olmuyor anestezi uzmanı yok diyor sabah 8 oldu epidurali tekrar sordum ama hep farklı ve saçma cevaplar en sonunda genel anesteziyle sezeryan oldum yani çok bilinçsiz bir hastane ve hiç motive etmiyorlar dakika balı farklı kişiler sürekli gelip açıklığa bakıyor oooo daha var bilmem ne hani orda deseler a çok güzel gidiyorsun biraz daha dayan vs. Motive etseler belki bende normal yapmıştım hiç memnun kalmadım berbat berbat ötesi!!