Gamze-1801 Merhaba annişler 🤭 Yine sormak istediğim şeyler var 🙄 1-Hamilelik döneminde lazer yaptıran var mı? 2-Saç diplerine değdirmeden saç boyası yaptıran var mı? Bunların herhangi bir sakıncası varmı acaba biraz bilgi alışverişi fena olmaz 😊
Havva- Gamze-1801 lazer yapmıyorlar ben sormuştum bana doğumdan sonra gel dedi kendileride sorumluluk almıyor zaten vallahi ben 3 ay dolmadan saçımı bayattım diplerimi bitkisel boya ile saçın geri kalanı normal boya ile boyattim saçım omuzlarında bile değil ama biraz pahalıya patladı;)boyat korkma zaten doktorlar 3 aydan sonra boyayabilirsin diyorlar
mavisahinn Gamze-1801 saçımı boyadım normal bi boyayla bir sorun olduğunu görmedim şimdiye kadar saç boyasının bebeğe verdiği zararla ilgili bişiy görmedim bilmediğim için boyadım 🤷🏼♀️Lazerede gidicektim 4 5 tane doktora danıştım hiç bir sakıncası olmadığını söylediler giderbilirsin dedi hepsi lazer ışınları bebeğe ulaşacak kadar güçlü değilmiş ve bebeğe zarar vermiyomuş bu konuda uzman bi bayan doktorunda yazısı var nette bakabilirsiniz ebru hoca tabi bende gitmedim henüz ama doğuma 3 ay kala başlıycam lazere 🤗
Lulemom Lazer zaten sakıncalı yapmıyolar. Saç boyası da 4. Aydan sonra diyolar ama benim doktorum çok istiyosan boyat ama boyatmasan daha iyi dediği için boyatmicam. Birde doğal boya diye bişi yok bütün boyaların içinde amonyak var. Oda haliyle zararlı oluyo.
Havva- Lulemom boyalar bebeğe zarar veriyor diye bilimsel olarak kanıtlanmış bişeyde yok bitkisel boyalarda daha az renklendirici var o yüzden korkmanıza gerek yok bebeğe kolay kolay her şey zarar vermez sonucta 2 ay kafamızı yıkamadan boyalı tutmuyoruz düz boyaysa 45 dakikada havadar biyerde yaptirirsa hiç zararı olmaz
Lulemom Havva- kanıtlanmış bişi yok evet ama neden boşu boşuna karnımda can taşıyoken kimyasala maruz kalayim ki. Bırakın kremi boyayı faln ben kirpiklerime rimel dahi sürmüyorum. Bişi olacağından mı belki zararı yoktur ama hadi varsa.. şuan kanıtlanmamış ama 3-5 sene sonra kanıtlanırsa.. gerek yok bebeğimin sağlığı benim süsümden püsümden daha önemli.
Havva- Lulemom kız bir sürü doktor açıklama yapıyor:)sonucta kimse bebeğine zarar vermek istemez internette kadın doğum uzmanları her gün yayın yapıyorlar bilgilendiriyor rimelden bebeğe zarar geleceğini düşünmüyorsun dimi derimize değmiyor bile:) korkma tabi yinede karar senin
Lulemom Havva- ya tabiki rimelden ne olabilir. Ama sürmüyorum yine de . Sırf içim rahat olsun diye. Yani Gerek yok bence süsümde eksik kalsın nolur yani 😄
_imra_1213 Gamze-1801 saçınızi hamileler için boyama yöntemi var, iyi bir kuaför bilir zaten boyayabilirsiniz bişey olmaz ☺️
Ef24 Gamze-1801 lazer yapmıyor çoğu güzellik merkezi zaten yaptırmayın da bence hormonal dengesizliğiniz var şuan ve bu denge çocuk doğduktan sonra 6. Aya kadar devam edecek en az yani kıl kökleri bu dengesizlikten ötürü beslenip yeniden çıkıyormuş saç boyasının kanıtlanmış bir zararı yok genel kanı saç derisinin gözenekleri boya içeriğindeki kimyasalları geçirecek kadar geniş değil oradan geçip kana karışıp bebeğe ulaşması bir hayli zor diyorlar ama her ihtimale karşı gebeliğin ilk 3 ayı beyin ve organ gelişimi açısından çok önemli olduğu için 12-16. Haftadan sonra boyatılması tavsiye ediliyor 🌺
Mavi87 Gamze-1801 canım bence yaptırma. Boya zaten kimyasal ne gerek var. İlk 3 ay doktorlarda önermiyor zaten. Lazer zaten önerilmiyor..
Sedaerhan Gamze-1801 lazeri bilmiyorum ama canım ilk 3 aydan snra izin verdi doktorum bitkiselse tamam dedi boyaya