Sibell78 Haftalığım. Çatlak için kremde kararsız kaldım. Bi oil çatlak yağı mı yoksa hindistan cevizi yağı mı kullananlar yardımcı olabilir mi tecrübe edinmiş olanlar 😊 hangisi daha etkilii
Mcakir Sibell78 şöyle bi önce şundan koyayım 🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿 dilimi ısırayım 🤭 Normalde benim vücudum çatlağa çok müsait. Her gece tatlı badem yağı sürüyorum. Her duştan sonra da bebe yağı. 37. Haftama gireceğim Şükür 🙏🏻 Hiç bişeyim yok😅🧿
Mcakir [silindi] ya evet biraz arttı ama hormonlardanda olmuş olabilir ama öyle abartı değil. Ya yalan söylemiim şimdi ama galiba 15. Haftada felan sanırım o civarlar. Ama erken başladım daha geç değildir.
[silindi] Mcakir Hımm bende 14. Haftadayım 15te başlamayı düşünüyorum ne kadar erken o kadar iyi bence farketmesekte büyüyor. Teşekkür ederim 😊