AsiNebi ilk ben de doymuyordum şimdi alıştım doyuyorum gebelik şekerimde var insilün de vuruluyorum kilo almıyorum bebeğim alıyor bende rahatım ne yanma ne hazımsızlık tek işte bel bacak dönememe gb şeylerim var bebeğim ağaşıdaydı hep bir de ağrılı geçti yani