Seher- Minarecifamily benimde vajinada altta batma oluyor sanki ya bir kaç saniye böyle iğne batırır gibi his kalıyor
Cramel Minarecifamily bel kasık ağrısı burun tıkanıklığı uyku bozukluğu el ayakta ödem yorgunluk 34+0
AsiNebi Minarecifamily artik uyuyamiyorum bile 😭karin ve bacak agrilarim var bide midem bogazima kadar yaniyor
Gulsenela 34+0 ım tabi mesaneme çok baskı var ama öyle hayatımı aşırı olumsuz etkilemiyor birde oturduğum yerden kalkınca belim ağrıyor bi iki dakka sonra geçiyor o kadar ☺️
Nesalihan Son iki haftadır midem çok bulanıyor.34+3 üm normalde hiç bulanmamıştı ama şu son iki hafta mahvoldum
Minarecifamily Nesalihan Çok geçmiş olsun ya ilk zamanlarım çok bulantılı geçti berbat bir durum. Karnın burnunda halinle düşünemiyorum Allah kolaylık versin. Ege bölgesindeki rumlar bulantı olan annenin doğumu çok yaklaşmıştır inancına sahip bu arada.
Goksuuuu 34+0 son 2 haftadır iyice ağırlaştım. Yatarken dönmek çok zor. Kasık, bel ve bacak ağrılarım da cabası 😭 son zamanlar gerçekten geçmiyormus size de öyle geliyor mu?
Minarecifamily Minarecifamily Goksuuuu Yaaa olmaz mı? Bir türlü geçmiyor. Allahın gücüne gitmesin ama çok zorlanıyorum ya.
Minniemouse89 34+0 bnm belim ağrıyor ayakta 3 5 dk durunca . Baş ağrısı da var tam iki kaşımın üstü alın bölgesinde . Dönemiyorum yatakta zorla dönüyorum . Bir de huzursuz bacak sendromu mu nedir ağrıdan ayak bileklerimi sürekli sallayasım var .
Goksuuuu Minarecifamily aynen sağlıklı olsun da yeter diyorum ama eskisi gibi aktif olamamak en basitinden yere düşen biseyi bile alamamak yoruyor insanı. Sonra da üzülüyorum böyle yakındığm için hep bir döngü içerisindeyim.
Minniemouse89 Bir de doymama var galiba bnde yedikten 2 saat sonra hep açım . Şuan da açım ama yemeden yattım . Karnımda hep çatladı ztn .
Goksuuuu Minniemouse89 çatlak lafı duymak bile istemiyorum. 😅😅 Karnımin altı kıpkırmızı yol haritası gibi oldu.
Cambardak Goksuuuu yere düşen ya da yerde bişey görürsem şuan almam acil mi diye sorguluyorum acil ve riskli değilse almıyorum 😂😂😂😂 biri gelince aldırıyorum 😂😂😂
Minniemouse89 Cambardak Evt öyleymiş kalsiyum çekiyormuş bebek . Hani iliğimi kemiğimi kuruttu derler ya öyle gibi 😂🙈
Minniemouse89 Goksuuuu Bn daha yeni bebek yağı aldım öncesinde hiç bir şey kullanmadım . Ztn kullanan da çatlamış . Genetik bşy bu annem ablam herkes çatlamış bizde
Goksuuuu Minniemouse89 ben başlarda badem yağı sürüyordum ama hergun değil duştan sonra aklıma geldikce falan. Sonra bir ara göbeğim çok kasindi bende kaşıdım tutamadım kendimi ve hoşgeldinnn çatlaklarımmm😊😊 şimdi bio oil aldım her gün sürüyorum geçmez ama belki görüntüsü biraz düzelir diye bir umut işte..