Nilaynn Merhabalar. 34+2 yim Normalde rahimin aşağı düşmesi ne zaman oluyor hangi haftalarda bilgisi olan anneler var mı? Biraz aşağı indiğini hissediyorum sizlerde durumlar nasıl ?
Asenadgdvrn80 Nilaynn bende 34+2 deyim hakkımızda hayırlısı 🤲🤲🤲🤲🙏🙏🙏🙏🙏🙏 nst de sancım çıkıyor hissetmiyorum 80-90 😤
Sineemm Nilaynn genel olarak 36dan sonra düşüyor ama çocuk doğum pozisyonuna hala daha geçmesiyle bu düşüş geç olabilir veyada günü dolana kadar almamissa pozisyonu düşüş olmaz
Abdullahm1 Nilaynn benim 30 da düştü şimdi 35 deyim MaşaAllah. Daha da düştü artık ben değil bacaklarım taşıyor bebeği
Nilaynn Anadolu karnın nasıl yukarıda mı duruyor yoksa aşağı doğru düştümü biraz :) kanala girip girmediğini bilmiyorum henüz hafta ici kontrolum ama bilgi almak istedim annelerden
Nilaynn Asenadgdvrn80 hayırlısıı olsun 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Bende bu hafta ici gireceğim bakalımm. Doktor ne dedi sancılar için
Anadolu Nilaynn karnım hep aynıydı aşağı indiğinde Nasıl olur bilemiyorum şuan aşağıda değil sanırım çünkü dün muayene oldum kanala girmemiş dedi yukarda demek ki 😁
Kubra64 Kanala girme halk dili ile karın aşağa düşmüş demekmiş fakat sanki benim ilk hamileliğimde hiç düşmedi ya 😅
Kubra64 Asenadgdvrn80 bende eski resimlerime baktım gayet normal duruyor 🤷🏻♀️ Üstünden 5 sene geçtiği için unutmuşum ama şimdi ben boşuna beklemeyim 38. Haftadayım bakalım doktor Pazartesi ne diyecek
guneysmom Nilaynn benim ki hiç düşmed, dimdikk duruyodu hatta bi ablam sen anca 1-2 haftaya doğurursun hiç göbeğin düşmemiş dedi sabahına doğurdum😂