Damla________ KaderAkkabak96 sık değilse seni çok zorlamiyorsa nisan kanı veya suyun gelmediyse telaş etme
EsraDgny KaderAkkabak96 yok canım yalancı doğum sancısıymş doktorum öyle söyledi sıklaşırsa doğum belirtisi oluyormş bendede oluyor dün gittim doktora
EsraDgny KaderAkkabak96 benimde ilk 36 haftadayız bendede olmaya başlayınca kontrolüm vardı nstde sancı çıkmadı doktora sordum bende. Eğer 7-8 dkda bir olursa şiddeti artarsa kanama olursa hemen gel dedi aklında olsun