21.haftaya girdik🥰 Bi kaç gündür meme uçlarım çok kaşınıyor hiç ellemiyorum tabi ki. Karnıma bebek yağı sürüyorum acaba göğüslere ve hafiften uçlarına sürsem rahatlatır mı? İnternette hormanlardan dolayı meme uçları çatlar kaşıntı yapar yazıyor Siz herhangi bişey yapıyor musunuz