Caso9 Kızlar doğumdan hemen sonra sütünüz gelmezse nasıl alternatifler düşünüyorsunuz . Çantaya mama koyacağım fakat çay kaşığı ya da şırınga ile vermelerini isteyeceğim
Ozbu41bug Caso9 36+6 haftaligim suanda sutum geliyo sut gelmeme.gibi bi durum yanlis emzirmekten oldugunu soyluyorlar baktinizmi hic gogsunuze cok uyarmamak gerekiyo tabi ben sadece meraktan baktim ellemedim sobra ikisindende geliyo
Zeynepreyyan Caso9 sütüm hemen gelmeme ihtimaline karşı sadece anne memesi gibi minik delikleri olan nuk biberon alicam yanıma ..mama almıcam eğer bir süre sütün hiç gelmezse hastanede mama veriyolar.. vermezlerse de en yakın yerden mama alırım. Eğer sütüm hemen gelirse mama kalacak boşa almış olurum diye çantaya mama koymucam
Gul1990 Caso9 kaşık,şırınga ve fingerfeeding deneyebilirsinz.Eger hic biri ise yaramazsa EDS sistemleri var onu denersinz
Rumeysa10 Bol su ve hurma rezene çayı falan tüketin bulgur süt yapıyormuş inşallah sizinde sütünüz olur
Caso9 Ozbu41bug ben de 34+2 yim ama süt gelmedi hiç göğsümden ondan dolayı tedirginim biraz uyarmadım hiç erken doğum riskim var diye 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Cramel Caso9 doğumdan sonra emzirdikçe gelir canım sütün ılık duş alırsan da faydası olur. Bide bol su iç her emzirmende 1 bardak su iç çok faydası olur
Cramel Bseda arkadaşın dediği normal süt değildir tabikide ağız sütü dediğimiz sarı sıvıdır. Göğüs ucunu sıksan senden de gelir canım ama mümkün olduğunca elllememek gerekir.
Gull_94 Hıc kafa yormamıstm ya gekmezse dıye dırek emzırdım kucagma alınca damla damla gelıcek cnku sut yok demek degıl o gogskern alısması gerek kısıye gorw suresıde degısıe bol bol masaj yapın su ıcın beslenın cozumu bu oldu dıyelm bu sefer gelmedı sutum hastanede sagmayı denrım olmazsa zaten mama verılcek orda sırıngyla verıp eve gelnce tekrar emzrmyındenerm uzun bı zaman alablır cnku gelmesı ama geleckte mutlaka
Mehtapakgl Caso9 süt geliyor canım. Ama çok uğraşman gerek. 16 günlük bebeğim var. O süt gelene kadar çektiğimi bir allah bir ben biliyorum. Ama asla pes etmedim. Doğum yaptığım hastane çok çok iyiydi. Bebek hemşireleri vardı. Ve bir tanesi ile 2,3 defa görüştük eve geldi. Allahtan bebrğimin emme refleksi çok iyiydi erken doğmasına rağmen. Sırf göğsümde göğssümden süt gelsin diye 30 cc lik mamayı insülinde kullanılan şırıngayı kullanarak 1.5 saatte veriyorduk. Demem o ki asla pes etme. Sormak istediğin bişi varsa yardımcı olurum canım. Hemen sıcak duşa gir fayanabildiğin kadar göğüslerine sıcak su dök. Şırınga kaşık biberon kullanbilrsin. Bçhastanelerde mama oluypr genelde.
1Anne2Bebek1Kopek Caso9 dogumdan once sut gelicek diye bisey yok canim merak etme. Ve sakin gelmez. Diye dusunme sen emzir ilk zorlancaksin bebek emmeyi basarabilince bak nasil sutun gelicek belki senn bebegin hemen basaricak. Zorlanmicaksin. Sen yine de mama al tabi ama sutum. Gelmez diye dusunme emzirdikce gelir 3 gun sonra bile gelen var
Busra0710 Caso9 canım tabi alternatif düşün tedbir amaçlı amam sütüm gelir mi gelmez mi diye düşünme. Sütün en büyük düşmanı stres, sıkıntı, endişe. Sütüm bol olcak inşaAllah, güzelce emzircem diye olumlu pozitif düşün olur mu😇