Byzbydn
Benim bebeğim erkek olacak ve şimdilik doğumum normal görünüyor 38+2 haftalığız benim pembe bi pijama takımım vardı olduğu için almadım bi pembe kalın geceliğim vardı onuda aldım yanıma zaten yanıma bi kaynanam girecek refakatçi olarak başka ziyaretçi fln kabul etmiyorlar acaba pembe renk olur mu çok kararsız kaldım bi taraftan 🙄