Kizlar merhaba
35+2 ikiz hamilelik yasiyorum.
Bugün rutin kontrolde tansiyonum 13 e 8 cıktı. Dr yüksek buldu ve birakmadi. 1 er saat aralıklarla 2 kere daha ölçüldü fakat hep aynı cıktı. Idrarda protein bakıldı ama sorun çıkmadı cok şükür. Son haftalarında boyle bir sorun yasayan oldu mu?
Bu durum erken doğum gibi birseye sebep olur mu?
Zaten 38 de planlı sezaryen olacak 5 mart tarihinde. Amacım 3 hafta daha dayanmak 😊