Kixlar gebelik hikayemi anlatmak istedim ☺️ 26 Kasım da ben korona oldum ve o zaman 2 aylık evliydik eşimle bebek istiyorduk ama korona olunca belli bı sure yapmama kararı aldı eşim . Tabi ben çok üzülüyordum çok ağlıyordum ve ilaç kullanmak için gebelik tahlili yaptılar bana o zaman döllenme olmadığı için bebeğim çıkmadı kanda tabi ben eve geldim belli bı sure eşim düşünmediği için uzgundum hatta ilişki bile istemiyordum o derece Tv’de hamile görsem agliodum bende bebk istiorm diye hastalığım boyunca ilişki yaşamadık ve benim bulantılarım başladı ben ilk başta hastaliktab diyordum karantinam bitti 💕 günüm geçti ve o gün rüya gördüm rüyamda bebeğim oluyordu 💕hemen test yaptım evde ve çift çizgi çıktı gerçekten ben buna mucize diyorum 🥰 Allah’im Herkese nasip etsin inşallah 💕💕