Helllooooo 38 haftalığım cevremdekiler emzirmekten zorlandığını dile getiriyorlar göyüs ucu yarası olduğundan nasıl bir çözüm buldunuz ?? Şimdiden yapabileceğim bişe var mı ?? Deneyimli annelerin yorumlarını bekliyorum
Elifkyhn1993 Helllooooo garmastan pomat marka bi ilac var onu surmen yeterli bna cok iyi gelmiati pahali bi ilac ama kisa surede etkili cozum oldu ole abarti acimadi
Siibeell Helllooooo gümüş kapak üstğne bişey tanımıyorum gögüs ucu çatlaklarımı tam bir gecede iyileştirdi lansinoh krem kullandım yumuşattı ama geçirmedi
TansuA Ben 34haftalık hamileyim lansinoh göğs ucu kremi kullanıyorum, daha hamilelikte göğüs büyümesinde başlıyormuş çatlaklar o yüzden son haftaLardasınız bakımınızı yapın ki sıkıntı yaşamayın derim