Beyzabuglem Kızlar 36 haftalık hamileyim 2 haftadır PASSİFLORA diye şurup kullanıyorum bir de kan sulandırıcı iğne kullaniyom internetten baktım 2 si bir kullanılmaz yazıyor aranızda PASSİFLORA şurup la kan sulandırıcı kullanan varmı acaba ?