Merhabalar! Lohusa takımlarını ben de gereksiz buldum açıkçası. Mart ayı içinde doğumumu bekliyorum o yüzden geçtiğimiz hafta pijama işini hallettim. Ne olur ne olmaz diyerek 4 grup yaptım. İki tane elbise şeklinde gecelik aldım (biri uzun kollu pamuklu sade bir şey emzirme yeri var yarım kollu, diğeri de askılı uzun doğum sonrası rahatlıkla kullanılır bir model ) iki takım da alt ğst pijama koydum bir takımı arkadaşlarımdan hediye geldi muhakkak düğmeli veya önü açılabilir olmalı bence. Bir takımını da kısa kollu emzirme özellikli kendim tercih ettim. Aldığım Ürünleri sonrasında rahatlıkla kuşlanabileceğimize dikkat etmeliyiz. Bir de tercihlerimizden en az biri koyu renk olmalı diye düşünüyorum sıkıntılı kanamalar hastane hali vs daha toparlayıcı oluyor. Şimdiden Allah kurtarsın tüm anneleri 💕💕