esratalha Merhaba hamişler 🌸 Sorum olucaktı, Suya limon elma nane tarçın vs ekleyip içmenin bir zararı var mıdır 🤷🏻♀️
ysfali06 esratalha ben su içmekte zorlanıyorum dediğimde sürahi in birine limon at birine tarçın at tatkanırsa daha rahat içersin demişti doktor. Ama siz yine de doktorunuza danışın
Lulemom Ben doktora nane ve limonu sorduğumda abartmadan günde bir bardak iç demişti 🤷♀️ Devamlı olarak içmek sakıncalı olabilir belki doktoruna bir sor yine de istersen
Busbus58 esratalha ben yoğurda ekliyorum bişey olmuyorda. Tarçın pek önerilmiyor size sebep olmak istemedim. Yoksa koyabilirsiniz bişey olmaz😄
Kadriye_sekerci Sade içemiyorsanız yeşil yada salatalık koyabilirsiniz. Nane nin zararı yok oda olur. Limonda ince yarım dilim olur
Nnjwkwkl esratalha sana tavsiyem iki tane çilek at portakal dilimi koy elma dilimi koy o daha lezzetli müthiş birşey oluyor niye acaba ya düşüyorsun ki