Patak Merhaba kızlar, planlı sezeryan için gebeliğinizin kaçıncı haftasına gün verdi doktorunuz. Bana 38+6 için gün verdi ama içimde hep bir endişe var erken mi diye 39′lu haftaları beklemeli miyiz acaba
miraninannesi1 Patak aksine tam zamanı canm sen erken değil ben 39+5 de olmuştum ama normal düşündüğüm için bekledim sezaryen plansız oldu ama geneli 38-39 arası oluyor acil birşey olmazsa
edakah Patak 38+2 de 17 şubat günü kısmetse sezeryan olucam ama bebeğinden kaynaklı 2 hafta önden gidiyor iri bebek olduğu icin
Ihlamur Patak hafta ilerledikçe bebek kanala inebiliyor aniden su gelip doğum başlayabiliyor, o yüzden çok bekletmiyorlar. Acil bir şekilde sezaryene girmektense rahat rahat girmek daha avantajlı herkes için
Umudum_3 edakah aynıyız bende 38+2 de 17şubat sabahı sezeryana giricem Allah’ın izniyle.Rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🤲
Mavi-elif edakah son adet tarihinemi göremi 38 haftadasınız yoksa bebeğin ultrasonda çıkan haftasına göremi hangisine göre değerlendiriyor hangisine göre doğum olacak acaba benimde bebeğim 3 hafta önden giidyor
edakah Patak planlı sezeryan da 38. Hafta içinde gün veriyorlar bebek gelişimini tamamladığı için beklemeye gerek kalmıyor tabi doktordan doktora değişir
Nurov Ihlamur dimi bence se rahat rahat gitmek en iyisi, benimki geçe verdi doğum başlarsa duramazsın sen dedi bide bebitom kilolu diye madem niye geçe verdin be adam😂 ama daha iyimiş bebek için dedi 39+lar öyle dedi güvendiğim bi dr olduğundan sorun etmedim
annevehamile11 Patak ilk gebeliğimde 38+2de doğum yaptım. Şimdi de 38+4e gün aldık haftaya 19 Şubata inşallah
Patak Mavi-elif dün kontrolde ikisinde 38 hafta çıktı. 18 şubata gün verdi ben 22 Şubat istiyordum aslında
edakah Mavi-elif merhaba son adet tarihime göre 38+2 de sezeryan olucam ultrosana göre gün vermiyor doktorlar ama bebk önden gidiyorsa 37 ve 38. Haftalarda aliyorlar
Meryemece1 18 şubata verdi 37+5 oluyo Ogün 3.sezeryanım Allah yardımcımız olsun sağlıkla huzurla kavuşalım inşallah Rabbımin izniyle 🌸💗🤲