Ayca00 İyi akşamlar canım yenidoğan kıyafetlerini kendinden eldivenli olanlardan almanı öneririm 👍🏻👍🏻 Patik ellerde durmuyor maalesef 🤦🏻♀️ Hast çıkışı ik tane almıştım zarf şeklinde yakaları biraz açık kalıyor çok giydirmedim o yüzden 0-3 ay kendinden eldivenli takımlar oluyor 3′lü set şeklinde onları çok kullandık.