sudamlasi Gulsum2134 yaren, ceylin, Erva, Ebrar, elif, hafsa, Zeynep, afra... Kendi beğendiğim isimleri yazdım
YazCilegi Gulsum2134 Bana göre en güzel ismi ben koydum kızıma. Mavi 💙 burda isim soran anneleri anlayamıyorum. Günde en az 5post bebeğimin ismi?
Melisahsendursun Bence internete girin dinimizede uygun isimler bakin derim hemde anlamlarida yaziyor yada iclerinden secin kagida yazin eşinizle kura cekin 😉 boylede olabilir rabbim adi gibi uzun guzel mutlu saglikli yasasin butun yavrularimiz
Aybikee Anlamını bilmiyorum ama Aylin, Ege(tanıdığım tüm Ege hanımlar istisnasız çok başarılı, güçlü, karizmatik kadınlardı)çok güzel isim, ve her yaşa uygun