101019 malesef 37.hafta zorunlu ayrilmak zaten hocam belki sezeryan olucaksiniz o zaman 38de aliyorlar normal dogum da 39dan itibaren baslayabiliyor saglik acisindan da maximum calisma sureniz 37.hafta olmasi sizin icin en iyisi. Sonrasi icin cocuk doktoru, aile hekimi falan rapor veriyor bebeginiz kucuk oldugu icin endise etmeyin simdiden ilk donemi bir sekilde kapatirsiniz ;)