Gulsunoyku bende var tüylenme ve uzuyorlar . Zayifken belli degildi ama gobek buyudukce tuylerde büyüyor dogumdan sonra dökülüyorms heralde . Ama agda yaptrma bence kendini kasarsın falan bide lazeride ilerleyen haftalarda yaptirabiliyormusn diye duymustum burdaki postlardan.