Ortmenanne16 mmavi lansinoh Pp aldım camdan nedense korkuyorum gözümün önünde bir bebek düşürüp kırdı elinden bir kere üstüne kapaklandi sonra ben de bı huy kaldı Pp aldım bende zaten kalitesinden belli oluyor dandik bir plastik değil
Gulsah91 mmavi Bebeğin eline verip bırakmayacaksak cam almak en sağlıklısı ağır falanda değil nuk ve avent çok güzel..
Krizantem_ mmavi Ben küçük olanı cam tercih ettim , buyuk olani da pp ,bebek kendi tutmak istediğinde başına falan düşürüp tehlikeli olmasın diye.
gulsenmstf Pp dedıgınız cam gbı gorunen plastıkler mı oluyo oyleyse eger cam bekledım cama bnzer plastık geldı gerı gndermedm daha bgun sıcak suya koydum kaynatmadım erır dye scak su da da dıbı beyazladı bnce cam saglıktır 🙄
KaranIlgarmom gulsenmstf tupper suluklar gbi oluyor pp aventin aldysaniz eğer bende öyle tercih ettim
mmavi gulsenmstf 🙄 cam maddesinden plastik degil diye arastirmistim erimez diye biliyorum ama beyazlik neden ki
mmavi Gulsah91 yani tabi ilk donem elinde birakilmaz. Ama pp kullanisliysa hem hafif hem sonraki donemdede kullanilir diye dusundum
mmavi Krizantem_ bende o noktada buyuk pp aldim kucukte kararsizim cam sonradan ise yaramayacak zararsizsa pp alalim diye🙄