Kızlar her ağrıyı doğum belirtisimi diye yazmaktan yoruldum çünkü acemiyim bu seferlik yşne beni idare edin yaşatan varsa yazsın lütfen "akşamdan beri sıkışmış gibiyim lavaboya gidiyorum az Bi idarar ama hiç yapmadım gibi rahatlık yok ve bebeği resmen aşajda hissediyorum o hareket edince canım yanıyor 1 dakikalık ve bebek r çok hareketli ve hareketen sonra kendini bir top gibi yapıyor normal mi doğum belirtisimi ha "bebek ağajı iniyor demeyin çünkü zaten bir haftadır kanalda acaba bu belirtilerin artması doğum belirtisimi acil yardım,👍👍👍👍🌷🌷🌷🌷