seymaveminik haziranın sonu gibi doğumum olacak inşallah erken gelmezse :) bunu herkese sordum ebeye sordum hemşireye sordum kendi halam hemşire ona sordum mağazada çalışanlara sordum bide anneme tabi ilk 15-20 gün uzun kollu giyiyorlarmış. Anne karnındaki sıcaklığa alıştıkları için. Ben tek uzun kollu tulum giydiririm içine herhangi bir şey giydirmem. 15 günden sonra kısa kolluya geçicem.normalde hiç uzun kollu giydirmek istemiyorum ama öyle dediler üşürmüş . Ben istanbul’da oturuyorum tabi sizin oralarla kıyas olmaz ama hastaneye bir dahaki gidişinizde ebelere sorun ya da hemşirelere onlar sizi yönlendirecektir. Burda hemşire bi arkadaş vardı post açmıştı mesela ona sormuştum hemşireye verilecek kıyafet olarak uzun kollu tulum içine kısa kollu zıbın yeterli mi diye yeterli demişti. Yavaş yavaş kısa kolluya geçer minikler