aytn123 Sekerrr Belli olmaz tabi bazen değişiyor ama ben ilk hamileligimde 13 haftalıkken doktorumuz kesin erkek dedi cidden hoc değişmedi bir oğlum oldu simdi ikinci hamileligim 12+5 olduk %85 kız dedi belki değişir bilemiyorum rabbim sağlıklı versin 🥰
Zehraaa98 Sekerrr erkek dediyse bıraz ıhtımal düşük değişmesinde çünkü pipi görmeden kımse dıyemıyor erkek dıye banada 12.haftada soyledı doktor 22.haftadayız cok şükür RAbbım gonlune gore versın
aytn123 Sekerrr insan olmayanı istiyor tabi haklı.olarak ama rabbim herşeyin hayırlısını bilir inşallah hakkımızda hayırlı olan neyse o olur 🥰🥰🥰
Zehraaa98 Sekerrr sağlıklı olsun ınsallah herkes ıster bı kız bı oğlan olsun🤣 Allahım takdırı benım ablamın 3 oğlu eltımım 3 kızı var içlerinde kaldı ama nasip kısmet