Erkekannesi41 38+1 haftalığım yarın çatı muayenem var. Darlık varsa şimdi anlaşılıp doğum şeklim mi netleşir acaba? Bebeğim bir hafta önce kanalda değildi. Göbeğimde hiç düşme yok.
EsmamM18 Erkekannesi41 40+2 de çatımın dar olduğunu normal doğaramayacağımı öğrendim. Ve o gün hemen sezeryana alındım. Göbeğim de düşmüşdü.
Aygul01 Erkekannesi41 normalde dogum şekli doğum anında belli olur. Cati dar derler doğum anında açılır. Bunu kimse bilemez. Ama günümüzün doktorları catin dar o yüzden sezaryen ol diye çok çabuk diyebiliyorlar…. kaç kilo bebegin
Erkekannesi41 Aygul01 evet bunu banu çiftçi den dinledim aslında. Sanırım hiç risk alınmak istemiyor. 37 de bebeğim 2950 gramdı şu an 38 im 3 ü geçmiştir. İri bir bebeğim yok yani
Erkekannesi41 EsmamM18 yaa enteresan açılma olur diye beklemiş demekki. Bunu çok erken söylenler var bende bunu merak ediyorum