Mervekozan Kan uyuşmazlığı için bakıldığında uyuşmazlık olduğu çıkmıştı 28 haftada doktorum iğne olacaksın dedi bu hafta gittim ve yeniden test yapıldı gerek yok şimdilik sonuçlar temiz dendi aranız da böyle olan var mı kafam çok takıldı
Bedir-Sevgi Mervekozan İlk gebeliğinse genellikle yapmıyorlarmış ve sorun da yoksa ilk bebekten sonra yapıyorlarmış benim ikinci bebeğim ilki düşük olmuştu düşük yapmadan önce bile vurdular bu gebeliğimde de kanamam oldu o zaman vurdular sen gene de doktoruna sor bi aklına takılı kalmasın Allah hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin canım 💚
Aysem41 Mervekozan benimde ilk gebeligim canım 33 haftalığıź suan. Doktorum banada vurmadi igneyi test sonucum negatif oldugu için. Dogumdan sonra bebegin kan grubuna gore vurulucam. Ha bide kanama olursa vururuz demişti.
Leylaalin İlk gebelik haftam da yaptı negatif çıktı sorun yok gayet iyi dedi bi daha ne zaman yapar bilmiyorum
Mervekozan Leylaalin 28 de gittiğimde yapması gerekiyordu ama önce negatif mi diye bakmak istedi öyleyse vurmayız dedi öyle oldu ve vurmadı ama bi sakınca olmasından korkuyorum
Mervekozan Leylaalin 28 de gittiğimde yapması gerekiyordu ama önce negatif mi diye bakmak istedi öyleyse vurmayız dedi öyle oldu ve vurmadı ama bi sakınca olmasından korkuyorum
Mervekozan Leylaalin 28 de gittiğimde yapması gerekiyordu ama önce negatif mi diye bakmak istedi öyleyse vurmayız dedi öyle oldu ve vurmadı ama bi sakınca olmasından korkuyorum
Mervekozan Leylaalin 28 de gittiğimde yapması gerekiyordu ama önce negatif mi diye bakmak istedi öyleyse vurmayız dedi öyle oldu ve vurmadı ama bi sakınca olmasından korkuyorum
Mervekozan Aysem41 yani bi sıkıntı olmuyor muymuş. Benim bildiğim önlem amaçlı olması gerekmiyor mu negatif bile olsa
Aysem41 Mervekozan benim doktorum doğum öncesi için gerek duymadı. Bende cogu kisinin vuruldugunu duyunca sordum. bana dedigi bebegin kan grubunu bilmiyoruz test sonuclarimiz zaten negatif. Her muayenede kan testimiz tekrarlanıyo zaten. Bildigim kadarıyla ilk gebelikte kan uyuşmazliginin bebege bir sakincasi yok onemli olan 2 ci bebek icin tedbir aliniyor.
Mervekozan Aysem41 anladım canım biraz olsun içim rahatlattın sağ Salim kucağımıza alalım inşallah🤲🏻🥰
Meyvis93 Mervekozan bizdede kan uyusmazligi vardi, dogumdan sonra bebegimin kan grubuna bakip oyle yaptilar ignemi, hicbir sıkinti da olmadi