_imra_1213 İyi akşamlar hanımlar 🌺 37 haftadayim ve iştahım çok kapandı, yemeyi iştahlı yemiyorum yemek için yiyorum böyle olan varmı acaba, acaba benim gibi olan varmı ve normalmidir? doktora diğer hafta gideceğim
aysenurbahadir _imra_1213 merhaba 🙂 bende 36+6 dayım bendede aynı durum var sırf çocuğa bir şey olmasın diye düşünerek yiyorum 🙋
Dilansengul Bende 37 haftamdaym inanılmaz iştahım kapalı bide bulantı gibi bisey oluyor bazen kusmada oluyor yemek için kendimi çok zorlarsam ama . Bide bebek çok hareketli o hareket ettikçe midem iyice oynuyor yerinden gibi hissediyorum
_imra_1213 Dilansengul aynı şeyleri yaşıyoruz bende de miyde bulantısı kusma iştahsızlık oluyor bu sefer doktoruma soracam bu hafta başladı bende de
Dilansengul _imra_1213 bende gittim 3 gün önce doktoruma sordum idrar testi guatr testi yaptı bide suyuma baktı. Herşey normal dedi prilam bulantı hapı istedim onu verdi bide mide koruyucu kullanıyorum. Üstüne reni kullanıyorum yemeklerden sonra reflü için iyi geliyor . Bunlar bile anca rahatlatıyor ama yine de kendimi iyi hissetmiyorum malesef
Gamzebydmr Bende de var canım o sorun 34 haftadan sonra başladı ve kahvaltıda yiyorsan inan akşama kadar yemesem hiç birşey istemiyor canım sadece meyve veya süt istiyor daha öncede doymak bilmiyordum